Assasyni - Gildia Marzeń ;D

Nowy Adres Forum www.assasyni.xaa.pl

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie


#1 2013-11-16 14:44:04

 Boreasz

Administrator

Skąd: Świdnica
Zarejestrowany: 2013-11-15
Posty: 42
Punktów :   

Martwe Miasto - NAV

DEMON WING - Nav


Nav jest drugim bosem Skrzydła Demonów (Demon Wing). Przeciwnik trudniejszy wymagający u nas większej uwagi. Walkę rozpoczynamy od ściągnięcia bosa w jeden narożnik mapy. Z zasady bierzemy go w pierwszy z lewej strony. Dlaczego tak? Będziemy bili bosa w dwóch wymiarach albo inaczej mówiąc świecie duchów i żywych. Nie zabijemy tego ze świata żywych (jedynie zbijemy życie do 1%), jeśli nie padnie ten ze świata duchów. Co jakiś czas pojawiać się będzie portal. Z racji że boss jest w narożniku, portal nie pojawi się na drugim końcu mapy a każdy będzie miał blisko do niego.

Po ściągnięciu bosa w narożnik, stajemy w rozproszeniu. Co chwila będzie rzucana na kogoś plaga/zaraza zadająca obrażenia. Roznoszona jest poprzez bliski kontakt z innym graczem. Holy Shield jest w stanie zdjąć plagę. Do ubicia tego bossa potrzeba 2 tanków jeden tankuje na zewnątrz 2 w środku, znacznym ułatwieniem dla tanka w bańce jest potent na agility znacznie zmniejsza otrzymywane obrażenia. (TU BĘDZIE ZDJĘCIE)

Kiedy pojawi się portal, wchodzą do niego wszyscy z wyjątkiem jednego tanka i healera... oraz osób które maja na sobie plagę. Z tankiem zostaje również osoba, która daje mu fervor (Buff zwiększający hp o 100%). W świecie duchów dostawać będziemy zwiększone obrażenia. Jeśli ktoś wejdzie tam z plagą, jest w stanie zabić cały rajd. Po wyjściu ze świata duchów znowu stajemy w rozproszeniu. Każdy który korzystał z portalu dostanie bufek. Debuff zwiększa otrzymywane obrażenia (również od plagi) za każdy stack. Jeśli wejdziemy do kolejnej bańki mając debuff dostaniemy 2 stack i odnowi się czas trwania debuffa. Będąc w bańce dostajemy cały czas obrażenia, więc im więcej stacków tego debuffa mamy tym większe są to obrażenia. Powoduje to sytuację, że nie wchodzimy do każdego portalu, tylko co drugi... czyli pomijamy jeden portal do czasu, aż bufek nie zniknie.

(TU BĘDZIE ZDJĘCIE).

Dla uproszczenia do portali wchodzimy na komendę prowadzącego rajd! Boss dostaje rage po zabiciu bossa w bańce, więc trzeba zbić tego ze świata żywych do 1% (kiedy zostanie na 1% nie otrzymuje więcej obrażeń) i dopiero zabić bossa w świecie duchów. Mamy wystarczająco czasu, żeby wejść w 3-4 bańki zanim boss dostanie rage z powodu upływu czasu.

Boss dostaje rage po zabiciu bossa w bańce, więc trzeba zbić tego na górze do 1% (kiedy zostanie na 1% nie otrzymuje więcej obrażeń) i dopiero zabić bossa w bańce. Mamy wystarczająco czasu, żeby wejść w 3-4 bańki zanim boss dostanie rage z powodu upływu czasu.

Debuff zwiększa otrzymywane obrażenia (również od plagi) za każdy stack. Jeśli wejdziemy do kolejnej bańki mając debuff dostaniemy 2 stack i odnowi się czas trwania debuffa. Będąc w bańce dostajemy cały czas obrażenia, więc im więcej stacków tego debuffa mamy tym większe są to obrażenia. Infekcja w bańce nie jest o tyle problematyczna, że zabija każdego na strzała, ale zazwyczaj gracze po wejściu do bańki stoją w 1 punkcie przez co dostają obrażenia od siebie na wzajem. Rozbiegając się w bańce jeśli mamy infekcję chroni przed wipe, jednak gracze w słabszym ekwipunku mogą paść mimo wszystko.


http://www.fotoszok.pl/upload/4bf5dc98.png
Nick: Boreasz
Klasa : Mag
"Nie pytaj co gildia ma Ci do zaoferowania, Zapytaj, co Ty możesz zaoferować Jej " - Boreasz

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dasta.pun.pl www.kult.pun.pl www.lilental.pun.pl www.aekatowice.pun.pl www.biomaterial.pun.pl