Nowy Adres Forum www.assasyni.xaa.pl
Reinkarnacja
Otóż tak "Reinkarnacja" czyli "Drugie wcielenie" jest to ciąg questów, który umożliwi każdej postaci od poziomu 46 stworzenie swego wcielenia. Taką umiejętność zyskamy po szkoleniu u NPC-a Weronika Gipacka na Wyspie Objawienia, w Jaskini Tka-Rika.
Ahh jakże to ładnie brzmi Smile Tak naprawde Reinkarnacje udaje się stworzyć dopiero na 55 lvlu, na dobrym już ekwipunku z astralu. Dlaczego zapytacie? Otóż sprawa jest bardzo prosta. Potrzeba nam jest siła, spryt, szybkie nogi no i duża ilość hp
Co daje Reinkarnacja?
Przede wszystkim dzieli ze swoim poprzednim Wcieleniem :
- mirrę;
- powiększona torbę/bank jeśli takowe się posiada, przy czym tylko zawartość działu "butik" jest dostępne dla obydwóch postaci;
- mounty (łącznie z karmą);
- runy;
- złoto;
- patrona i błogosławieństwo (jeśli będzie aktywne);
- astralny statek;
- oraz wszystkie inne rzeczy zakupione w Butiku, jak np. Strony z Dziennika Danasa, Traktaty o Doskonałości i takie tam inne.
Po założeniu Reinkarnacji postać główna dostaje jeden skill (z dwóch do wyboru) od swojego drugiego wcielenia. W zależności od klasy postaci skille będą się różnić.
Poniżej znajdziecie rozpiskę umiejętności, które oferuje dana klasa:
Strażnik:
- Rój Pszczół - przyzywa rój pszczół, które zadają obrażenia w czasie 5 sekund i powodują, że wróg ucieka w popłochu. Cooldown: 1 min 35 s.
- Naturalna Równowaga - rozdziela łączne życie całej drużyny, równo pomiędzy jej członków. Cooldown: 3 min.
Mag:
- Kamienna Bariera - otacza naszą postać 7 kamiennymi barierami na 15 minut, które absorbują fizyczne obrażenia. Cooldown: 45 s.
- Tarcza Żywiołów - otacza naszą postać 5 magicznymi tarczami na 15 minut, które wchłaniają obrażenia od ognia, mrozu, błyskawic, kwasu, cienia, świętości, lub astralu. Cooldown: 45 s.
Przywoływacz:
- Jęk Śmierci - zadaje obrażenia i zmniejsza prędkość poruszania się przeciwnika o 50% na 5 sekund. Cooldown: 30 s.
- Strach - przeciwnik ucieka w poplochu przez 6 sekund. Cooldown: 45 s.
Palladyn:
- Cios Sprawiedliwości - nasza postać dogania przeciwnika i zadaje mu obrażenia. Dodatkowo ogłusza go (stun) na 2 sekundy, dzięki czemu nie może się ruszać, ani używać skilli. Cooldown: 20s
- Pomsta - gdy zginie członek drużyny, zwiększa obrażenia naszej postaci na 20 sekund lub na 10 kolejnych użyć skilli. Cooldown: brak.
Uzdrowiciel:
- Niebiańska Przezorność - nakłada na sojusznika zaklęcie, które uleczy go, gdy jego życie spadnie poniżej 35%. Tylko jeden sojusznik może być w danym momencie pod wpływem zaklęcia. Cooldown: 3 min.
- Tarcza Świętości - otacza naszą postać tarczą, która uniewrażliwia ją na wszelkie obrażenia przez kolejne 6 sekund. Jednocześnie uniemożliwia korzystanie z czarów, które do działania wymagają broni. Cooldown: 5 min.
Psionik:
- Telekinetyczny Lej - ściąga wszystkich wrogów w promieniu 20 metrów do wybranego punktu; przewraca ich i ma 30% szans, by ich ogłuszyć na 2 sekundy. Cooldown: 1 min.
- Podduszanie - promieniuje negatywną energią, która zadaje obrażenia co 2 sekundy przez 8 sekund i zmniejsza prędkość poruszania się wroga o 50%. Sprawia, że przeciwnik nie może rzucać czarów przez 5 sekund, po pomyślnym użyciu Choke w całości. Cooldown: 24 s.
Zwiadowca:
- Szus - zwiększa prędkość poruszania się naszej postaci o 50% przez 5 sekund. Zmniejsza prędkość poruszania się o 25% przez kolejne 3 sekundy. Cooldown: 1 min.
- Odskok - pozwala naszej postaci odskoczyć na 20 metrów w tył i ogłuszyć przeciwnika na 2 sekundy, sprawiając że nie będzie mógł się poruszać, ani używać skilli. Cooldown: 30 s.
Wojownik:
- Zastraszenie - sprawia, że przeciwnik nie może się poruszać, ani używać czarów ofensywnych przez 8 sekund. Cooldown: 2 min.
- Szarża - nasza postać doskakuje do przeciwnika i zadaje mu obrażenia. Sprawia, że wróg nie może się poruszać, ani rzucać ofensywnych skilli przez 2 sekundy. Cooldown: 30 s.
Bard
- chwilowo nie mam pojęcia
( Będzie edytowane )
Opis Prób:
- Astralna trucizna odbiera nam 27K HP co około 1/2 sekundy przez 3 minuty. Wystarczy używać wciąż "Miłosierdzia" i będzie ok.
- Tarcza starożytnych łatwy i przyjemny quest, pojawia nam się portal i należy w niego wbiec. W zamian dostajemy możliwość jednorazowego użycia na sobie tej tarczy, kiedy nam się podoba.
- Broń starożytnych to samo, co quest wyżej, tylko daje nam jeden, jednorazowy mocny skill.
- Niewrażliwy demon pojawia się demon "Niewrażliwy" bijemy go przez jakiś czas, później przywołuje sobie "Dozorców" czasem 3 czasem 4 i trzeba je wszystkie unicestwić, nim powrócimy do bicia bossa, ponieważ dopóki oni żyją Niewrażliwy ma na sobie tyle tarcz chroniących go przed atakami, ile jest w około Dozorców.
- Prarodzic demonów biega sobie boss "Prarodzic" i na nim się skupiamy. Co jakiś czas przywołuje swoje "Dzieci" jednak jak już pisałem skupiamy się na biciu Rodzica.
- Błogosławieństwo i Przekleństwo wokoło wiszą takie jakby kule czy jakby to nie nazwać i trzeba tylko w nie wbiegać. Stackuja nam się 2 buffki, tak jak w temacie. Liczba Błogosławieństw i Przekleństw jest losowa.
- Sprawdzian czasu Biegną na nas hordy zdziczałych mobów i musimy przed nimi uciekać a, w powietrzu wiszą 2 rodzaje kuleczek; czerwone i niebieskie. Niebieskie dają nam różne udogodnienia np. możliwość przeskoku o kilka metrów, obszarowe skille bijące, tarcze i takie tam. Czerwone kule nie wiem, co dają, ale też w nie wbiegam
- Energetyczne kokony kolejny łatwy quest. W powietrzu wiszą czerwone kuleczki i należy ich zebrać 30.
- Portal szczęścia liczymy na farta , albo zaliczy albo nie ;P
- Rojowisko Iskr pojawia nam się "Iskra" po zabiciu jej pojawiają się dwie, później trzy i tak dalej aż do nie wiem ile. W nagrodę otrzymujemy "Iskrę" do kosztowności
- Sfery chciwości musimy porozmawiać z NPC i zapłacić 10 złota. W zamian za to otrzymujemy buff umożliwiający nam zbieranie czerwonych kulek, stackujące buff "chciwość" do 10. Koniec próby
Czasem pojawia się demon i po jego zabiciu dostajemy 100g
- Demon Pustki potrzebny jest dość duży dps. Boss jest dosyć powolny acz ma stosunkowo dużo hp. Co jakiś czas pojawia się mu pod nogami koło, z którego trzeba uciekać, ponieważ zadaje nam ono obrażenia.
- Pełzająca zagłada wokół pojawia się mnóstwo mobów, które mają bardzo mało hp, acz jeśli któryś podejdzie do postaci wybucha i kończy się to wizytą w czyśccu oraz fail'em dotychczasowych prób.
- Kiedy śpiący się obudzi Pojawia się grupa mobów, bardzo łatwych do ubicia. Mają na sobie 1 minutowy buff, w czasie którego powinniśmy ubić je wszystkie. Po zejściu buffa moby stają się niezwykle silne.
Rzeź - trzeba zabić 10 mniejszych mobków a później pojawia się boss którego ciężko ubić bez tarczy - generalnie jak to losowałem to start od zera
Offline